Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Shop Doctor Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 2 z 10)

Shop Doctor

  • Franczyza – alternatywa handlu tradycyjnego

    Poniedziałek, 06 września 2021

    W grupie działa się sprawniej, lepiej i można osiągać wyższe cele. Stąd ogromna popularność sieci franczyzowych zrzeszających sklepy detaliczne. Jak wygląda obecnie rynek? Czy rzeczywiście dla detalistów jest to korzystne rozwiązanie? Czytaj więcej »

  • Organizując ofertę zoologiczną w sklepie spożywczym jednym z podstawowych zadań jakie musimy sobie postawić jest właściwy dobór asortymentu. Sugerujemy skoncentrować się na trzech grupach zwierząt domowych: psach, kotach oraz małych zwierzętach takich jak króliki i gryzonie (chomiki, szynszyle i kawie – dawniej nazywane świnkami morskimi). Ofertę dla ptaków takich jak papugi... Czytaj więcej »

  • Bezpieczeństwo klientów i zatrudnionych pracowników jest z pewnością priorytetem dla każdego właściciela sklepu. Co zrobić, by zapewnić komfort i bezpieczeństwo kupującym i obsłudze? W Kärcher od dziesięcioleci zajmujemy się zapewnianiem higieny i czystości. Wiemy w jaki sposób działać, by osiągać jak najlepsze efekty jak najmniejszym kosztem. Wiemy co zrobić, by Twój... Czytaj więcej »

  • Bezpieczeństwo klientów i zatrudnionych pracowników jest z pewnością priorytetem dla każdego właściciela sklepu. Co zrobić, by zapewnić komfort i bezpieczeństwo kupującym i obsłudze? W Kärcher od dziesięcioleci zajmujemy się zapewnianiem higieny i czystości. Wiemy w jaki sposób działać, by osiągać jak najlepsze efekty jak najmniejszym kosztem. Wiemy co zrobić, by Twój... Czytaj więcej »

  • Zmieniaj sklep - zwiększaj zyski

    Poniedziałek, 02 sierpnia 2021

    Każdy sklep – o małej czy dużej powierzchni, położony w centrum czy na obrzeżach miasta, niezależny czy związany z siecią – musi zadbać o swoich klientów. Produkty muszą być widoczne, ułożone w przemyślany i ułatwiający zakupy sposób, a poruszanie po placówce powinno być intuicyjne. Ważne, by podkreślać walory oferty. Na pierwszy rzut oka klient ma zauważyć... Czytaj więcej »

  • Przemierzając Polskę w celu organizacji lub rewitalizacji oferty zoo w sklepach spożywczych, w wielu miejscach napotykamy na przypadkowo zorganizowaną półkę. Jakby to, co się na niej znajduje i sposób, w jaki jest wyeksponowane nie miało żadnego znaczenia z punktu widzenia sprzedaży. Chcąc jednak zmaksymalizować przychód z każdego metra kwadratowego sklepu, musimy... Czytaj więcej »

  • Zmieniaj sklep - zwiększaj zyski

    Wtorek, 06 lipca 2021
  • Produkty z segmentu zoologicznego są nadal mocno niedoceniane w sklepach spożywczych, podczas gdy mogą stanowić źródło znaczących dochodów. Fachowość kategorii oraz dynamika zachodzących w niej zmian sprawiają, że stosunkowo trudno poruszać się w gąszczu dziesiątek tysięcy indeksów i wybrać te najlepsze. W konsekwencji – sklepy spożywcze często poprzestają na... Czytaj więcej »

  • Rynek zoologiczny w Polsce w 2021 r.

    Poniedziałek, 10 maja 2021

    Produkty dla zwierząt to kategoria często traktowana po macoszemu w sklepach spożywczych. Powodów tego stanu rzeczy może być wiele. Pomijając te wynikające z zaniedbania, na pierwszym miejscu wymienilibyśmy fachowość dziedziny. Nawet najlepszemu menadżerowi trudno jest śledzić wiele kategorii jednocześnie, a w szczególności tych specjalistycznych, wymagających dużej ilości... Czytaj więcej »

  • Mały sklep – wielki sukces

    Wtorek, 13 kwietnia 2021

    Każdy, nawet najmniejszy sklep może przynieść wysoki dochód. Od właściciela wymaga to jednak przemyślanej strategii – szczególnie w doborze asortymentu. Niestandardowe kategorie, rozszerzenie oferty produktowej w najpopularniejszych segmentach czy zaoferowanie ciekawych usług może być kluczem do sukcesu. Nie bez znaczenia jest też reklama, a także podkreślanie lokalności. Czytaj więcej »

  • Tomasz Kajdzik, Dyrektor Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions, opowiada o tym jak usprawnić rozliczanie rabatów i innych benefitów w branży retail. Czytaj więcej »

  • Pasja do handlu widoczna jest nie tylko w asortymencie sklepu czy liczbie paragonów, ale przede wszystkim w tym, w jaki sposób rozwijany jest biznes. Nowe kategorie, dodatkowe usługi, niestandardowa ekspozycja czy atrakcyjne programy lojalnościowe to tylko część z pomysłów jakie mogą znacząco wyróżnić placówkę na tle konkurencji, a tym samym zwiększyć obrót i zyski.... Czytaj więcej »

  • Bogata oferta produktów wrażliwych na temperaturę wymaga od właścicieli sklepów inwestycji w niezawodny sprzęt. A o wyborze decyduje wiele zmiennych – istotna jest niezawodność, cena, estetyka, a także innowacyjność projektu. Czytaj więcej »

  • Dopasowanie asortymentu do potrzeb klientów jest kluczowym elementem funkcjonowania sklepu. Dzięki temu placówka może nie tylko generować wysoki dochód, ale też zyskiwać sympatię odwiedzających ją osób. Szczególnie istotne jest to w miejscach, gdzie mamy dużą konkurencję. Chodzi nie tylko o dostarczenie produktów, których nie można znaleźć nigdzie indziej w okolicy, ale... Czytaj więcej »

  • W ostatnich miesiącach prezes UOKiK Tomasz Chróstny poinformował o wszczęciu aż dwóch postępowań, które dotyczą budzących wątpliwości działań sieci handlowych względem dostawców. Mowa tu o pobieraniu niedozwolonych opłat, tzw. opłat półkowych. Tego typu nieuczciwe praktyki wciąż mają miejsce. I choć w prowadzonych postępowaniach mowa jedynie o dostawcach sektora... Czytaj więcej »

  • Znaczenie lokalizacji

    Wtorek, 13 października 2020

    Dopasowanie charakteru sklepu do jego lokalizacji często odgrywa kluczową rolę w osiąganych zyskach. Kawa i kanapki dla przejezdnych, bombonierki i czekoladki dla odwiedzających swoich bliskich czy szeroka oferta produktów codziennych dla okolicznych mieszkańców to klucz do sukcesu w sklepie położonym przy głównej drodze w niewielkiej miejscowości. W przypadku klientów... Czytaj więcej »

  • Franczyza – ćwierć wieku doświadczeń

    Czwartek, 10 września 2020

    W okresie kilku miesięcy pandemii COVID-19 rozwój polskiego rynku franczyzy nieco spowolnił, wszystko wskazuje jednak na to, że już wkrótce ponownie przyspieszy. Bo miejsca dla spożywczych sieci franczyzowych jest wciąż sporo. Czytaj więcej »

  • Zarządzanie zespołem

    Czwartek, 10 września 2020
  • Odpowiedni dobór asortymentu

    Środa, 19 sierpnia 2020
  • Jak przygotować film o swoim sklepie spożywczym? Na co zwrócić uwagę, co powiedzieć? W jaki sposób nagrać i czym? Na te pytania odpowiada dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor. Czytaj więcej »

  • Jak zainwestować w swój sklep?

    Sobota, 13 czerwca 2020

    Małe sklepy spożywcze cieszą się uznaniem klientów. Czytaj więcej »

  • OKI wspiera polskich detalistów

    Wtorek, 09 czerwca 2020

    Pandemia koronawirusa zmieniła nasz sposób funkcjonowania i wymusiła między innymi potrzebę zachowania dystansu społecznego. Przed właścicielami sklepów pojawił się problem czuwania nad przestrzeganiem obostrzeń i zapewnienia poczucia bezpieczeństwa swoim klientom. Dlatego szczególne wsparcie dla placówek handlowych, aptek, szpitali czy przychodni oferuje OKI Europe. Czytaj więcej »

  • Merchandising w czasie pandemii

    Piątek, 01 maja 2020

    Świadomy właściciel sklepu powinien dbać o odpowiednie zatowarowanie sklepu i dostosowywać je do panującej sytuacji na rynku. Czytaj więcej »

  • Jak rozmawiać z klientem w maseczce?

    Poniedziałek, 27 kwietnia 2020

    Jak obowiązek noszenia maseczek wpływa na komunikację w sklepie? Na co zwrócić uwagę powinni właściciele sklepów? W jaki sposób postrzegamy osoby noszące maseczki? Czytaj więcej »

  • Poprawne oznaczenia w sklepie

    Czwartek, 12 marca 2020

    To, w jaki sposób oznaczymy produkty i sam sklep, ma ogromny wpływ nie tylko na wielkość koszyka, ale też na fakt wyboru placówki do codziennych zakupów. Kolory, wielkość napisów, rodzaj informacji – to wszystko przekłada się na zyski. Czytaj więcej »

  • Co warto wiedzieć o bateriach?

    Środa, 19 lutego 2020

    Twórcą pierwszego ogniwa galwanicznego, tj. prototypu dzisiejszych baterii, był Alessandro Volta. Gdy w roku 1800 opisywał swoje odkrycie w liście zaadresowanym do londyńskiego Royal Society nikt nie spodziewał się, jak wielki wpływ na życie potomnych będzie miał ten wynalazek. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51